Saturday 19 October 2013

МИШОКА - 00. Епилог I


---ПОРАДИ СЪОБРАЖЕНИЯ ЗА АВТОРСКИ ПРАВА, ОТ НАСТОЯЩАТА ГЛАВА СА ПУБЛИКУВАНИ ОТДЕЛНИ ОТКЪСИ. ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ МОЖЕТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ СЛЕД ИЗПРАЩАНЕ НА ЛИЧНО СЪОБЩЕНИЕ---
Нека не се заблуждаваме, скъпи братя и сестри. Независимо от последствията от техните действия, на водачите просто не им пука за вас. С течение на времето, колкото повече се ограждат със стъклените стени на въображаемия си свят, където те са богове; колкото повече плетат един заговор подир друг, толкова повече избледнява душата им. Докато накрая съвсем изчезне в небитието. И тогава вече имате един завършен водач! Безскрупулен и безчувствен, лишен от уважение към всичко и всекиго, ревностно вглъбен в своето величие, изпълнен с неутолим глад за още и още власт и готов да се сдобие с нея, каквото и да струва това на всички ви. Но иначе отвън е толкова красив! Той говори така увлекателно! От устата му капе мед, а наивниците копнеят да вкусят още и още! Сякаш магическо було се е спуснало над разсъдъка на хилядите и им пречи да го познаят такъв, какъвто е.

Противно на собственото си желание, аз бях на път да се превърна в един такъв водач. Умишлено или не, вашето Народовластие ме бе дарило с всичко, което ми бе нужно, за да се превърна в недосегаем бог, изкован от лед и злост. Неутолим и непобедим. Един от многото. Но вие ме спасихте. Макар и да го сторихте по грешните причини, като ме свалихте от пиедестала, вие отървахте душата ми от гибел. И макар че сега съм тук, съвсем сам сред полумрака на незнайното подземие (като не броим досадните стоножки), аз мога с облекчение да заявя, че най-сетне се чувствам освободен.

Благодаря ти, народе на Бега! Аз никога няма да забравя доброто ти дело. Помнете ме и вие с добро. Надявам се това писмо да стигне до вас. Знайте, че ви прощавам. Дано да сте ми простили и вие.

Вечно ваш, Расо Панавел."


---ПОРАДИ СЪОБРАЖЕНИЯ ЗА АВТОРСКИ ПРАВА, ОТ НАСТОЯЩАТА ГЛАВА СА ПУБЛИКУВАНИ ОТДЕЛНИ ОТКЪСИ. ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ МОЖЕТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ СЛЕД ИЗПРАЩАНЕ НА ЛИЧНО СЪОБЩЕНИЕ---

No comments:

Post a Comment